4 pensaments sobre “Els regals que tió / reis han fet en català

  1. jesusenfamilia

    Enguany han vingut el Papà Noel i la Befana, una velleta italiana. Son les tradicions italianes. Però els Reis sempre ajuden el Papà Noel i la Befana. El Cagatió el farem el proper any. Enguany no han portat llibres, com sempre. Però una idea que la meva filla adora és la subscripció a la revista en català Tatano, que és fantàstica. Arriba cada mes a la bústia a Roma -el sobrepreu no és gaire- i és molt important per a ella. Fa uns dies també li vaig comprar el DVD de Frozen, el gran mite Disney des de fa un parell d’anys entre les nenes italianes… en català. Fa poc havia comentat a una amiga que no trobava pel·lis Disney en català, la filla em va sentir i em va preguntar: I per què no en fan? Així que em vaig posar a regirar internet fins que vaig descobrir que, apart de Dumbo, quasi no hi ha films Disney en català, però la cosa està canviant recentment i es troben Frozen o Merida. Frozen ens va arribar via Amazon.es. També va arribar El meu veí Totoro (m’han dit que és molt poètic) en català. Encara no hem vist les dues pel·lis perquè moderem el consum àudio-visual per ara, però crec que aquest vespre abans de sopar estrenarem una de les dues pel·lis…

    Respon
    1. jesusenfamilia

      Pel que fa a contes, l’altre dia em va enamorar “Els camins dels arbres”, un gran conte. El vaig descobrir en italià però en llegir que la il·lustradora es deia mariona Cabassa… vaig indagar i veig que també està en català (però amb tapa tova). Així que aprofitarem que venen uns familiars per demanar-los si ens el poden portar…

      Respon
    2. marta

      A casa som fans de les pelis de Studio Ghibli: El viatge de Chihiro (super preferida de la meva filla durant dos anys), El meu veí Totoro, La Haru al regne dels gats, una que anava de nens llops que no sé si era de Studio, etc. Nosaltres les agafem de la biblio de Barcelona quan hi som i sé que les han passades en català a la televisió. Aquest nadal vam descobrir El castell de Cagliostro, d’en Hayao Miyazaki. Una peli d’aventures per a tota la família. De fet, per a aquestes pelis, seiem tots al sofà.

      Respon
  2. patufetsalmon Autor de l'entrada

    Gràcies pels comentaris i les recomanacions, les afegirem a la llista de recomanacions que ens esteu fent… dijous publicarem una entrada amb totes les recomanacions i regals, amb enllaços i imatges!

    Respon

Deixa un comentari

