Les maletes, un tema indefugible

Seguint amb la presentació de blogs de temàtica patufaire, aquesta setmana us presentem el blog maredetrès. La maredetrès, és el nom que adopta l’Eulàlia Vidal, una traductora que fa gairebé una dècada que viu expatriada a Frankfurt. En el blog la maredetrès ens parla sovint d’experiències i anècdotes que tenen com a protagonistes els seus tres fills: el Gran, de set anys, la Mitjana, de cinc, i el Petit, de dos.

En una de les primeres entrades del blog, la maredetrès ens parla d’un tema gairebé indefugible per a les famílies que vivim lluny de casa: el de les maletes (què hi posem?, a què renunciem?), que també ens fa pensar en els comiats, les avorrides esperes als aeroports, els viatges en avió i l’arribada a casa.

Imatge de missenginger

Imatge de missenginger

Maletes

(…) Ja torno a ser a casa i immersa en la rutina. Maletes desfetes, roba neta i pernil i fuets a la nevera. Com ha de ser. Perquè la tornada, en termes maletils, sempre és més fàcil. Només cal agafar el mateix que t’has endut, net o brut, més els clàssics de cada vegada: (…)

http://maredetres.blogspot.de/2012/11/maletes.html

 

Anuncis

Un pensament sobre “Les maletes, un tema indefugible

  1. patufetsalmon Autor de l'entrada

    A Quan el català és minoria, al Facebook, ens heu deixat els següents comentaris:
    – “Quan faig les maletes em dic a mi mateixa que vagi on vagi hi ha una botigueta per comprar el que falta i aigua per rentar, de fet sovint hi ha miiiil botigues i fins i tot una rentadora” (Ció)
    – “Nosaltres fa dotze anys que fem servir la mateixa llista per no oblidar-nos res. Bé, ben bé la mateixa no és. Hi va haver una època que també hi havia els bolquers, la crema del cul, els pitets… I també s’ha anat modificant segons la casa i el país on hem viscut, perquè també hi tenim apuntat si hem d’apagar el gas, la calefacció, l’aigua… La maleta és cosa fàcil! Més complicat és el viatge i la tornada a la rutina” (Marta)
    – “Només es pot fer més difícil: viatjant amb Ryan a un país de fora de la UE. Apostoflant” (Alexandra)
    – “En el meu cas, ja tenia la mà trencada en fer la meva maleta (podia marxar amb una bossa de mà durant un mes! jaja!), i ara amb els petits és un tornar a començar. Ho reconec, no en sé i em causa estrés. També el planejar joguines, llibres, menjar i roba de recanvi per a les 12 hores de viatge… Però el meu cas és més complicat: quan marxem a Barcelona, canviem d’estació (de fred a calor o de calor a fred) i marxem durant un mes o dos. Sí, sempre hi ha botigues però em fa ràbia haver-ne de comprar quan sé que tinc la peça ideal a Sud-àfrica i que potser quan toqui usar-la de nou se’ls haurà quedat petita. Per sort, el meu company i jo ja no portem roba (en tenim als dos llocs) i doncs queda espai per oli, formatges, etc!” (una altra Marta)
    – “Jo cada vegada m’emporto menys coses però torno més carregada. No tinc remei” (maredetres)
    – “Jo he notat de poder viatjar amb una maleta mitjana -per 7 a 10 dies, a haver de preparar-ne 4 de les grosses més cotxet i altres extres com ara orinalet i diversos llibres i peluixos” (Jordi)
    – “Amb 10 anys vivint fora, ja tenim un Màster de fer maletes !!!!!!!!!!” (un altre Jordi)

    Respon

Deixa un comentari

